Framme!!!!!! 

Den går ju inte till historien som livets lugnaste dag men åh så fin!! Vi höll tidplanen på morgonen med endast 5 min försening –  världsklass!!!! 

Det gick smidigt på Arlanda och resan gick också bra. Och det gick förvånansvärt snabbt att få bilen!


Vi drog direkt till stranden.  Barnen sprang ner till vattnet och provade direkt medan mamma/mormor och jag beställde lunch inklusive varsin alkoholfri öl. 

Vi hade bara handbagage-badkläder och inga parasoll filtar eller solstolar så det blev efter ett tag olidligt för oss vuxna att vara på stranden.  De hade ju kunnat vara i för evigt.. 

Lägenhet fick vi vid fyra och poolen där var så bra för oss! 

Jag storhandlade först sen gick vi ner…  De ville aldrig komma upp.. 

Mamma/mormor och jag fortsatte förgås av värme och har nu följande plan: köpa solhattar med stora bretten och parasoll. Samt använda en strandstol som fanns i lgh för mormor när vi är på stranden. 

Jag åkte och storhandlade basvaror och vi kunde äta underbar middag’på balkongen.!

Ingen rast ingen ro igår alltså….  Men en gin dag 🙂 

Idag blir det pool och strand och middag hemma så vi kommer i ordning med orken. 

Kommentera

