Att carpa den j*via diemen 

Vakna upp med en helfrisk Pipoilotta och strålande sol….  

Snabba beslut – lagade snabbt den absolut godaste potatissallad jag vet….  Kollade barnens energi för en utflykt (mycket låg) och mormors energi för att vara barnvakt (ljummen).  

Snabb action inklusive lämna barnen handla kött,  sallad,  bröd och smör och sedan bara köra ut till landet… 

Morfar är där och njuter och bygger och fixar –  så jag dök upp för att peppa och bjuda på lunch… 

Solen sken så jag plockade fram altanmöblerna och städade ur grillen och kunde servera så himla god lunch. 

Jag vet matporr men också så gott!!!! 

Sedan försvann solen och sen började det hagla och nu (kvart i ett)  är jag på väg hem… 

One thought on “Att carpa den j*via diemen 

Kommentera

