OK nu gör jag det!!!

Inom de senaste dagarna har jag nu hört talas om podcasten S-town. Så jag kör väl också då

LIte likte Serial – inte så konstigt då Serial på ngt sätt ligger bakom.

1 avsnitt + 3 minuter av nästa = helt ok!

Det passar mig att lägga till ÄNNU en amerikansk pod – jag är ju besatt av USA just nu. Mest egentligen av en orange man med hår som en höstack. Men ändå.

Mina bästa amerikanska poddar:

  • trumpcast
  • A1
  • S-town

Detta representerar kanske också EXAKT alla de amerikanska poddarna jag lyssnar på. IALLAFALL.

Kommentera

