Tråkigaste bloggen i stan – men är sjukt nöjd just nu

Alltså. Det är aprilväder i mig… Ibland sol ibland tråkigt grått ibland regn. Lite otydligt.  Jag ska skriva om det. 

Men först åååh jag är ju så himla tråkig när det gäller att boka upp allt så himla långt innan. Jag är besatt av att ha semester.  Resa. Och för att kunna resa som jag vill behöver jag naturligtvis en inkomst (som jag har. En bra en)  men också billiga resor…

I oktober (!!!) köpte jag våra flygbiljetter till Mallis, 2,5 v över midsommar. Då kostade en vuxen och två barn (SAS inkl packning)  5800 kr. Kollade precis samma biljetter idag -april – 14900 kr!!!!!!!!!!!

Kommentera

