Matplamering inkl lunchlådor 

Grattis till att få följa även hur jag jobbar med rester och luncher….

Jag brukar träna på lunchen (2-3 ggr i veckan) och sedan jobba mig igenom en eller två luncher och ev handla nån lunch (om det finns nån dag över)…  Äter ute ca en gång varannan vecka. Iallafall så brukar jag inte ta tid att gå upp till mikron och värma mat och sitta där och äta eftersom jag prioriterar träning som avbrott. Jaha intressant NOT tänker ni. Jag VEEEEEEET.  To The point.  När jag gör barnens frukost värmer jag samtidigt min matlåda i hemmets lugna vrå. Och lägger den i min lilla mattermos från Ikea. Vips varm lunch vid skrivbordet…

Kommentera

