3. Mitt stök

Min älskade köksö är ju.. Aldrig en köksö. Den är 

  •  pysselplats.
  • Packa upp mem lämna halva påsen kvar platsen
  • ställa blandat skräp stället
  • Lägga post man inte orkar hantera på ytan
  • Låta osorterade tekoppar-disken hamna på
  • Allmän stökplats 

Resten av hemmet är också ALLTID stökigt. Mycket stolt över att jag nu slänger typ 10 saker i veckan. Rensar gossen rum. Min garderob. Rörigt ställe i tvättstugan.  Alla skor (hälften kastas hälften till myrorna) 

Stök är nästan en egenskap hos mig. Snart 50 och ingen ordning alls. Men vi överlever… 

Kommentera

