Varning för jagvetintemeneh skryt? Självgodhet?

Jag är alltså ensamstående (allt ansvar all oro) 1tvåbarnsmamma född 1967. Ingen förmögenhet läggs på utseendet – foundation från hm,  billig ansiktskräm från apoteket och mascara på extrapris. Klipper mig EN gång om året. Tonar med färg från Ica (alltså garner eller schwartzkopf). 

Men så ser man (för nåt år sedan) Du är vad du äter med Anna Skipper. Som lever på att dricka rotfrukrshakes och träna och inte äta gott… Och hon ser ju ut som en gammal dam som är välbehållen. Men jag är alltså ÄLDRE än henne. Och äter gott dricker gott och lever absolut inte på spenat-smoothie. Står mig rätt så bra tänker jag…

Men detta var gammal information.  Idag insåg jag att Mischa Billing i Sveriges mästerkock. Som klär sig som en tant är född 1966. Alltså bara ettor äldre än mig. 

Känner att jag står mig bra där med – inte utseendet denna gång för det är i takt med åldern MEN KLÄDERNA!!! 

Slut på skryt

/Typ 50 va!?!?

Kommentera

