Ny plan för kvällen…. 

Vi hade inga aktiviteter ikväll så det fick bli en järv plan för att klara nästa veckas matkasse-kaos… 

Pippilotta hade en kompis här och Gullgossen var hos en kompis – så jag började med det jag försatt mig redan imorse (innan matkasse-kaoset överraskade mig) – rensa ut den delen av garderoben där jag hängt kläder som jag inte använder men inte velat slänga. Tjoff Tjoff 4-5 plagg som ska slängas och 7-8 till myrorna!!!  (kasta 10 saker i veckan funkar ju alltid bra i början)

Imorgon hämtar de soptunnan här så jag passade på att rensa frysen på 4-5 i princip tomma glasslådor, burkar med oidentifierbara rester och ja… Sånt. Har nu två tomma lådor i frysen. Körde samma grej i kylen och har nu 1,5 tomma hyllor där.

Phu. Brings it on kassarna!!!!

Kommentera

