matlista

Jag gjorde ett desperat försök att få till matlisa igår (i en vardagslivs-räddar-grupp på facebook)… men jag gillar en knappt REDAN!

denna vecka ska det bli

  • limelax med mynta (JAG GER MIG) men utan sparris
  • ann söderlunds thaisallad medFRYST korander (mind you) och bara räkor (samköp med rätten innan) – barnen får väl typ nåt annat som köttbullar och pasta/nudlar
  • en kväll får barnen väja mat själva – verkar bli julbord på ikea igen
  • julgranstinder (dvs lite glögg och tilltugg) hos en kompis till mig – barnen hos mormor o morfar
  • äh orkar inte tänka ut nåt mer…
One thought on “matlista

Kommentera

