som på nålar

har kommit hem från Teneriffa. På själva valdagen – alltså den amerikanska.

Det måste bara bli Hillary, av så många anledningar som en del har med henne att göra och en del har med att Trump inte får vinna.

Hon ser så gad och energifylld ut tänker jag hela tiden. Hur orkar hon? Kan det vara på riktigt?

Sen inser jag att JAG är nog trött på mitt jobb just nu. Och att det är därför jag inte fattar hur HON kan orka vara så glad och förväntansfull (hon har ju typ bara väntat HELA SITT LIV)…

jaja imogon vet – BREXIT ger mig stor anledning att vara rädd.

Kommentera

