Lyxen!!!!

Idag har vi chefsmöte på jobbet. Hela dagen. På en konferenslokal en bit från jobbet. 

Intressant så – jag har lite tapp i energin och ett sånt här möte brukar ge energi fokus verktyg och framåtanda.

Såg igår (när jag läste programmet för lista ut vilken T-banestation jag skulle till) att det ingår middag!!!! 

Inse – en middag på ”lokal” (= konferensanläggning) utan barn förra veckan och en denna vecka!!!! Som jag kan stanna på – annars brukar jag typ dra efter förrätten men barnen kan lägga sig själva med mormor o morfar numer så jag kan komma hem så sent som nio!!! .

Lyxen! 

(nä ensamma mamman kommer visst inte ut så mycket) 

Kommentera

