Själv!!! 

I januari 2015 var Pippilotta och jag på Disney in igen. I augusti 2012 var Gullgossen och jag på gröna lund.

Ja det var de senaste egna dagarna jag haft med respektive barn (förutom hos tandläkare eller en hänger med till Ica när.den andre var hos en kompis…) 

Nu kändes det ska m det var dags! I onsdags var det Pippilottas dag.

Vi åkte tåg in till stan (grej i sig)  åt på asiatisk buffé (hennes val) åh vad hon älskade maten. Sedan sa jag att vi kunde gå och köpa tuggummi va!?!?!? Kan vi!!!! Men det var ju hennes dag.

Vi köpte apelsin-extra och tog bussen till Tekniska Museet. De hade nya utställningar och de hade en gör-dina-egna-flygfarkoster-avdelning….Och fika såklart (glass)…

Igår var det Gullgossens dag. Liknande koncept – vi åkte kommunalt in. Han ville äta på Jensens Bøfhaus.  Och sen sa jag att vi kunde gå in på Nordens största BR. VA!?!? Kan vi’?!? Japp din dag!

Tekniska museet för honom också (nu har vi årskort!!!!)  – vi gick delvis på andra avdelningar än med Pippilotta. 

Vilken hit! Nu ska jag skärpa mig. Iallafall varje jul och sommar ska vi försöka…

Kommentera

