LEGOLAND 

Ojoj.  Det var bättre och lite annorlunda än jag tänkt. Annorlunda = nästan sämre… Eller inte sämre. Mem jag vet inte – mina förväntningar var ju skyhöga och det var superbra. 

LEGOT LEGOT LEGOT fantastiskt!!!  Rolig nöjespark. Allt i parken är dyrt mem vi är matsäcksproffs så det var ändå ok! 

Barnen nöjda och belåtna.  Jag får skämmas lite för lögn om Pippilottas ålder – nu har hon tagit körkort utan att vara 7 år.


Vi har haft så fina dagar men jag känner mig klar. Vi har åkt attraktioner, tagit körkort, sett på bio och teater.  Vi har kollat fantastiska byggen och köpt lego.  kan inte bli bättre. Det man skulle vilja göra igen är väl att åka berg-och-dalbanorna 🎢 igen men det kan man göra på andra ställen… 


Kommentera

