in the fog

Alltså. Jag vet inte vad jag hade kollat på fr väderleksrapport. Men tror att det kanske var i tisdags eller så då man trodde att det skulle vara sol och mysigt i helgen…

JA vi åkte ut till landet för att markera vilka träd vi vill bli av med – Vattenfall ska röja runt elledningarna och om man är där och har tur så kan de hjälpa en med lite andra träd också… (hoppas hoppas)

Hur som helst -jag hade sett framför mig hur jag skulle sitta och njuta i lä på altanen och gå till havet och kolla på båtar och… ja eh inte att jag skulle frysa hela tiden, de första timmarna innan vi eldat ordentligt frös jag även inomhus…

Ja så istället för två långa sköna lata dagar i solen så kämpade vi oss igenom gårdagen och drog efter frukost idag… et var helt dimmigt – man kunde knappt se 10 meter framför sig nära vattnet…

Hemma kunde man dock njuta av sol som kom fram efter det regn som regnade när vi körde hem. Uterummet ❤

Helgen får avslutas med en underbar bookmatertoast på entrecote och surdegsbröd. MUMS!

Kommentera

