Världens tröttaste blogg

Jag vill bara skriva om att jag inte har nåt tålamod. Att nästan inget känns roligt. Att jag är trött. Att vi behöver vila – men helst utan att bara gnälla på varandra…

På julklappsfronten är det ganska lugnt. Jag har handlat praktiska/roliga saker till oss alla – sådana där mysiga fleecefiltar i olika färger (köpte varsin till barnen men inte till mig? hur tänkte jag – ska försöka hinna köpa en till!!!!) – varsin elektrisk tandborste – i olika färger, kläder och pyssel. Men också en ganska gräslig barbie-kopia-docka med häst och vagn som Pippilotta kommer ÄÄÄÄÄLSKA. En snowkick. Spel. En dator till hela familjen men lite mer till Gullgossen – vi har ingen fungerande dator här hemma – två gamla ickefungerande laptopar bara…

Ska försöka insupa mer energi under dagen – igår bokade jag biljetter till Kristina från Duvemåla ikväll – jag fick pengar till biljett inkl barnvakt av mina föräldrar i födelsedagspresent… Så det ska bli en tur på stan utan barn. Småsnack med kompis. En middag på Hasselbacken innan showen. En MUSIKAL.En sovmorgon. Känns som en fin andningspaus!

 

 

 

One thought on “Världens tröttaste blogg

Kommentera

