Glädjen i en paketkalender….

…föregås av en pillrig lång paket-inslagning😖, sortering och knut-knytande.

image

Åååå Phu. Men nu hänger de där till allas glädje.

Specialare just i år är
– 4:e då vi ska åka tåg och de ska få varsin pysselbok som jag inte lyckats köpa ännu.
– 5:e och 6:e har vi tre paket för att ha med ett till kansluvan som vi ska bo hos…
– 24:e har jag inte samlat mig kring ännu..

image

Det var en bråkfri läggning där jag kunde säga att jag går ner nu och slår in paket….

Kommentera

