Jag saknar mig!

Jag hänger inte med. Jag har fullt upp med att jobba och fixa barn simskola orientering och försöka sova ibland…

Hinner  (prioriterar?) inte att hänga med i allt som händer – det händer för fort.

Helt plötsligt är tydligen alla partier SD. Eller vi har typ.stängt gränserns? Jag vet inte men det verkar så på ktigsrubrikera. Jag känner mig olustig. Vi borde kunna mer.

Samtidigt är mitt enda engagemang att jag skänker pengar, betalar skatt och tycker saker. MEN jag orkar inte sätta mig in i sakerna jag tycker om.

Men! Jag brukar veta vad som händer.

BAJS! Jag är ju helt oinsatt!!!!

Hur som helst. Vi (=Sverige) har RÅD. Verkligen.. Men kankse vi i inte kan?  kanske det inte går att få ihop – hör politiker från smpkommmuner som säger att de använder alla de ka.hitta till lärare, pensionärer också men ändå inte kan hitta lärare så det räcker)? Eller så vill vi inte tillräckligt!?!  Jag gör inte tillräckligt det är jag säker på. Men jag orkar inte mer. Sköter två verksamheter två barn två hus en bil och mig. Men.  Jag är.beredd att betala. Men just nu kan jag inte så mycket mer.
Men var är den som.orkade. Som kunde? Som brydde sig? Jag bryr mig. Men jag gör inget. Läser inte ens tidningarna.  Jag brukade prenumerera på DN och Etc för att få två vyer på sanningen.  Nu orkar jag KANSKE läsa rubriker. Kankse mest om.typ kändisar som är otrogna…

Nä. Det måste bli någon ordning.. Jag saknar MIG. Men det är som en.paus
I livet. Men livet HÄNDER NU. Krisen krigen. Suck.. Jag är nån slags medpassagerare.  Utan mening och mål. Och nästan TVÅNGSANSLUTEN till SD eller?

Kommentera

