Spännande!!! (eller skvaller)

Ni vet – jag älskar Henrik Schyffert och ännu mer hans ex-fru Bea Uusmaa – hon som håller på med Andre expeditionen på ett maniskt sekt-liknanade sätt…

Beas syster heter Martina Haag. Och hon har nu skrivit en bok om… En författarinna vars man (programledaren) blir kär i sin kollega…..

Åååå SPÄNNANDE!!!  Eller bara skvaller.
Hur som helt – jag har väntat och väntat och igår kom den på storytel…. Så nu lyssnar jag på det kag SÅKLART tror är en direkt dokumentation av exakt alla samtal och händelser i Erik och Martina Haags förhållande just när de.skilde sig…

Har bara kommit 40 min in i lyssningen. Så vet inte vart det bär hän.
Men till mitt försvar för en extremt gamig attityd är att det är ju HON wom skrivit boken av sig själv. Men eh min besatthet kan ju knappast skyllas på henne.
Återkommer med recension ganska snart skulle jag tro….

One thought on “Spännande!!! (eller skvaller)

Kommentera

