Ung och dum? (dvs 47 år 11 månader 10 dagar)

Har flugit hem från Portugal – steg upp halv sex efter 3 timmars sömn. Bil-flyg-taxi hemma vid fyra med två trötta barn.

Snabbt byte och iväg till mormor o morfar med barnen och 50-års fest för mig…

Ett tag trodde jag att jag skulle köra dit och hem. Sen trodde jag att jag skulle köra dit, känna efter och ev köra hem eller åka med pendeln runt midnatt. Sen skulle morfar ändå åka och handla så varför inte köra mig dit?

Ja så nu är klockan halv tre och jag åker taxi hem… OMG gamla gänget kan dansa skiten ur Spotify (och de andra gästerna som bara försvann…)

image

Kommentera

