Allt verkar handla om mat…

Jag ska samla mig till nåt inlägg om allt som snurrar runt. Under tiden måste vi äta.
Jag ska testa en soppvecka för mig – soppa till lunch och middag måndag-fredag (eh fast riktig mat på fredag kväll – herregud!!!)

Så jag ska ha broccolisoppa, tomatsoppa, morotssoppa osv.
Barnen får:
– Carbonara (rester)
– fiskpinnar och potatis(mos?)
– pannkakor hos mormor och morfar
– grillad Kycklingklubba med ris

Fredag får det bli nåt extremt gott för den som levt på soppa – men ändå lättsmält. Men det får framtiden visa 🙂

Kommentera

