Ni kan ju hoppa över om ni inte vill ha mer 5:2

Dagen började väl ganska bra…. Men jag var tvungen att ta en tur förbi Lidl för att fynda cykelväska  – hade köpt en halvdyr som jag inte hunnit börja använda när jag såg dessa bättre och extremt mycket billigare på Lidl…

image

Vad har detta med 5:2 att göra?
Jo… Lidl kunde också stoltsera med väldigt gott butiksbakat bröd… Tex surdegsaktiga frallor….

image

Så eh jag köpte så klart några.

Min 5:2 dag såg bra ut om den innehöll
– Mjölk 40 kcal
– Tomatsoppa utnyttja grädde med en klick turkisk yoghurt ca 90 kcal
– 5 bitar sushi ca 210 kcal (pippilotta och jag delade 10 bitar)
– 5 dumplings/gyoza från frysdisken på Ica 150 kcal

image

Eller in The words of Lifesum

image

Men det blev lite sämre när jag smäckte i mig inte en utan två frallor (och då räknar jag inte ens Smöret)..

image

Jaja det blir fler dagar vad det lider….

Ganska nära 5:2 ändå!

Kommentera

