Jaha en 5:2-dag dårå

Idag har jag varit så himla tråkig när det gäller 5:2 – eller jag älskar ju den maten men den är kanske ingen reklam, vad vet jag?

  • Under hela dagen – Kaffe med mjölk (schablon 1 dl) (40 kcal)
  • Lunch – 3 st falu rågrut med rökt skinka – mums (150 kcal)
  • MIddag – hemgjord tomatsoppa och två falurågrut med rökt skinka (250 kcal)
  • När barnen somnat ska jag hetsäta en ask Läckerol. Kanske en kopp te. Eller bubbelvatten, (45 kcal)

Och NEJ jag har inte varit hungrig.

Och jag ÄLSKAR Falu Rågrut med rökt skinka. Eller kokt ägg. ÄLSKAR:

3 thoughts on “Jaha en 5:2-dag dårå

Kommentera

