Röran fortsätter!!!!

Det är mycket på gång i mitt företag. 2 omorganisationer förra året. (jag gick från 9 till 15 till 20 personer i min grupp – ingen ny tjänst ingen ny lön, så klart)…

Igår fick jag höra en delad det som blev klart idag – vår Vd byts ut.
Han har varit en av de bästa cheferna jag jobbat under och med. De senaste åren har varit tunga för honom – det har synts och det har stormat i koncernen på hans bekostnad utan att det varit hans fel…

Den nya har rykte om sig att vara hårdhänt och ”hänsynslös” – det sista är min tolkning av vad jag hört efter att ha pratat med typ 1,5 personer….

Det kommer hända saker. Massor. I september är det nog en omorganisation igen…

Kommentera

