En dag…..

Vi har gosat och småbråkat på morgonen. Vi vaknar ju runt sju som senast så vi har ju möjligheter att både gosa och bråka 🙂 jag hann med.en kopp kaffe och smygäta kaka nummer två…

Det var helt plötsligt snö igen.

image

Frukost hos mormor och morfar – inkl hembakat bröd.

Jag har rensat massa skräp i olika säckar (brännbart, glas, tyg, pant, papper). 
Gullgossen var hos en kompis en.halvtimme när.Pippilotta och jag handlade…
Inkl plockades…

Gullgossen och T hängde här 3-4 timmar. Jag provade kundtjänst både hos boxer och Telia och allt löste sig.

Min kusin samt mormor och morfar kom hit och åt kycklinglårfile inlindad i bacon med balsamsås

Nu är det bolli och play popcorn och jordgubbar!!!!

Så går en lördag till….

Kommentera

