Mitt favvo-plagg

Älskar capri-träningsbyxxor. Byter oftast så fort jag kommer hem. Och tränar numer (troligen helt temporärt) 2-4 ggr i veckan. Så nu är de ju svettiga ibland.

Förutom själva byxorna så gillar jag att leva ut förortens vilkor (ibland iallafall) och handla fiffiga saker på Lidl.

Sagt och gjort – idag har jag investerat 79 kr i ett par till älsklingsbyxor. Och eftersom jag gjort det förr vet jag att de är BRA..,

image

Nu kan jag mysa OCH träna – fast i olika byxor dårå….

Kommentera

