Lets go!

Ok. Semesterdag idag för att röja huset inför jul. Åka till återvinningen. Panta flaskor

Jag gör min lista här:

  • tömma två lådor med MINA saker ur Pippilottas byrå
  • sortera upp och förhoppningsvis slänga lite av hennes leksaker, skicka upp på vinden, skänka till myrorna
  • rensa upp MILJARDER legosaker på golvet i allrummet
  • rensa lådorna i badrummet
  • städa upp i Gullgossens rum = sortera undan hans lego mm
  • rensa i min bokhylla och på min byrå – saker och skräp
  • tömma skafferiet på tomglas mm
  • sätta upp två hyllplan i skåpet i tvättstugan för att kunna ställa in nåda nya dammsugaren OCH skridskor
  • röja alla småhögar med leksaker som är där bara för att de inte ska vara i vägen vid städning
  • åka till ÅVC
  • upp med duplo, gamla brio-spisen mm på vinden
  • Om det blir tid över:

  • attackera klädkammaren
  • Ikväll – njut!
    Imorgon – julstädning

    Kommentera

