Bästa präktiga 18-års-presenten

När mina kusinbarn fyllt 18 år har jag gett dem en framtidsgåva…
Jag har ställt dem i bostadskö i Stockholm och ser till att avin med årsavgiften kommer till mig. Så varje år betalar jag in 225 kr i deras namn och vips om ca tretti år eller så kan de få en hyresrätt….

Nä men. Bra att stå i kö. Och att inte trilla ur den.

Präktigt. Men mycket bra den dagen man kan casha in på nån liten bristlägenhet i förorten…

One thought on “Bästa präktiga 18-års-presenten

Kommentera

