En veckas mat…

  • Laxburgare åt vi igår…. Jag mixade färsk lax till en färs och gjorde egentligen mest som vanliga biffar/hamburgare på köttfärs….
  • idag mamma Scan, ris och supersåsen till barnen, tomatsoppa till mig (baserad på tomatsås-resterna)
  • tisdag blir det köttgryta med storköks-högrev från frysen och potatis
  • onsdag – barnen äter med mormor och morfar jag går på Grand och äter afternoon tea
  • torsdag – pytt i panna på potatis (jag kokar extra till köttgrytan), och lite smått och gott
  • Till fredag är jag sugen på entrecote och bea. Inte så innovativt, men…. Gott!!!!!

    Kommentera

