Vaket avslut

Dagen har varit fullpackad:

Kompis till Gullgossen kom vid tio.

Gullgossen på Kalas på lekland 12-14.30 (Pippilotta och jag var kvar och lekte)

Båda-barnen-Kalas med middag 15.30-18.30 typ.

Film och spel med chips till tunt halv nio.

Efter barnen somnat orkar jag (mycket mycket mycket ovanligt) ta ett glad vin, äta popcorn och kolla feelgood film.

Å dessa få kvällar då jag känner mig pigg efter nio – då känner jag mig som en människa – inte bara jobb-mamma-person!

Kommentera

