Vädrar tydligen inte DEN morgonluften

Att väga 13-14 kg mindre öppnar upp för att titta på nya kläder som passar och då kläder i andra modeller (inte tält-tunikor som enda alternativ tex).

Är på konferens i city och tänkte kolla in affärer / andra affärer än de som finns i förorten…. Såna som inte har kläder i stl 44-46.

20141002-125705.jpg

1995 i San Francisco. 1997 i New York. 2000 i SF igen. Då var det ett märke för mig.

Jag meddelar att även om jag nu väger som då (och kan klämma mig in i deras STÖRSTA storlek, jag är ju bara vanligt mullig nu) har jag tydligen blivit gammal. Känner mig sur som en sån där pensionär-med-mössa-och-handväska. Ska det kallas snyggt och mode? Och kosta 1000-tals kronor….

Jag håller mig till Åhléns och HM i fortsättningen.

Mvh

Tant

Kommentera

