Alltid med!!!

Om jag berättar nåt om när gullgossen var liten kräver Pippilotta genast att få reda på var hon var då. Svaret är ju ibland i min mage men lika ofta var hon ju inte där…

Men jag vet exakt var hon var: i mitt hjärta ❤ *

Så nu vet de att de varit med på alla mina äventyr – i mitt hjärta! Jag visste bara inte att det var just de här två underbara fina jobbiga envetna roliga bästa två!!!

* lärt från ett par där barney växte i ens mammans mage och andra mammans hjärta ❤

Kommentera

