tur att man kan bolla med internetz

Ibland känns det fatiskt lite ensammare än annars att vara ensam…. tex när barnen pendlar mellan friska och sjuka samtidigt som man själv gör det….

Igårkväll hade Pippilottan ända upp till 39,1 och efter haöva natten helt normal temp och solig som de soligaste. Samma sak med oss andra – vi känner osss friska.

Nu vill jag älta detta – är vi friska eller sjuka? Har vi karensdag eller? vad kan vi göra? och jag vill att någon kommer hemoch gör middag när jag varit hängig och vabbat en hel dag,

NU har vi karensdag (bestämmer jag) och drar på Läkarmissionens 2nd hand… Pippilotta har kommit på att hon älskar klänningar och vill handla massor – jag tänker att det är övergående och satsar på att hitta begagnat…

Kommentera

