Ansträngande

Jag anstränger mig för att inte stressa. Städning idag och inte hade jag röjt klart igår så jag steg upp vid sju…. Men alltså. Att röja och fixa i huset utan att vara rädd att någon ska vakna… Mycket skönt. Nu har jag svullnat i mig en frukost med kaffe på inte en och inte två utan tre shots nespresso med mjölk och en gigantisk kardemummamuffins från igår. Jag sitter i uterummet, det är mulet men ändå ok temperatur – och lyssnar på sommarpratare.
Mys!

Och nu ska jag…. Måååååååla en vägg eller två i uterummet. Tjoho! Det ska bli så fint!!!! Och jag kan ju inte göra nåt annat – för jag kaniner vara inne där det städas. Och jag vill gärna måla – det är ganska roligt faktiskt!

Kommentera

