dekadensen

Helgmorgon i Pippigullfamiljen:

Gullgossen tar sovmorgon och sover till… kl sju.

Han bygger farkoster i min säng och jag kollar en ny serie jag hittat – Sillicon Valley – HBO Nordic på Ipad…

Pippilotta vaknar vid åtta – de båda  leker med lego och småpengar. Jag ser ett avsnitt till.

Vid nio kommer GUllgossen på att han skulle få se klart Lego-filmen. Pippilotta vill leka på bottenvåningen och se på Bolli.

Ja så barnen kollar varsitt program på varsin TV, jag kollar allt som kan finnas på internetz. Och vi tuggar i oss lite mackor…

MEN VI ORKAR INTE VARA ORDENTLIGA JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMT! (inte för vi är speciellt ordentliga NÅGONSIN men inte nu heller, iallafall)

 

Kommentera

