halvfabrikat så det står upp i halsen

Det blir så många genvägar nu 😦 idag hade jag ingen aning om vad det skulle bli för middag fram till sekunden innan jag (till min egen förvåning) sa Våfflor? och bara tog fram pulverpaketet och började röra ihop… själv åt jag varm macka i och för sig, men iallafall…

Det har varit våffelmix, Texas Longhorn-ribs (gott men halvfabrikat) köpepizza, mamma scan och McD mest varje dag. För barnen alltså  – för mig har det varit annat men ingen inspirerande meny precis.

Till helgen får det bli KYCKLING och LAX.

Vad sägs om Sesambakad lax med nudlar??? lätt att laga och gott!

Eller honungsrostad kyckling? skippar väl majskycking-grejen och kör traditionell kyckling men ÄNDÅ!

Kommentera

