appropå supervalåret

Helt plötsligt funderar jag på följande:

  • är upp till 10 % av svenska folket GALNA som kan tänka sig rösta på SD (har luddig uppfattning om deras opinions-siffror men OMG!)
  • funderar på allvar på att rösa på Fi – om man sett Gudrun rita som Papphammar så…ja… fram med Fi! NU!

Försöker fö komma ihåg att jag ÄN MINDER nu kan tänka att jag tillhör ett ungdomsparti – och också vill jag inte vara så hattig i år – som jag var förra gången valet närmade sig (och nu tänker jag mest på riksdagsvalet)…

 

Kommentera

