vecka två

Här är vi. I Kurtiet. På vecka två.

Vi fortsätter mer eller mindre som vanligt – det har varit lite blåsigt och molnigt några dagar men det stör oss inte… Det är strand, pool, shopping, lekparkpark och gräsmatta.

Jag har varit på gymmet 4 ggr hittills och det blir väl två till. De hade inga cyklar så jag har joggat på band. OJOJOJ. Jag har joggat 3 ggr sedan Gullgossen föddes – två gånger i norrland när han var drygt ett år och en gång förr-förra våren med ett fantastiskt dåligt resultat.

Men min intervallträning i vintras har gett resultat och jag KUNDE!

Det här med semester är ganska mysigt. Och att bara t-shirt och håååååååååååååårts passa Pippilottan – man behöver inte bråka om att ha de kläder man mest vill ha.

Nä nu blir det frukost på altanen tror jag!

Kommentera

