Långfredag på landet

Å det är mitt bästa ställe på jorden. Jag skulle inte stå ut med att bo här året runt men åååå vad jag mår bra av att bara vara här.

5 min efter vi anlänt kan man knappt få kontakt med barnen – de hamrar och bygger viktiga saker.

20140418-190405.jpg

Själv har jag frenetiskt städar, röjt och möblerat om vardagsrummet.
Våra nya fönster är på plats – precis så underbart som jag föreställt mig – och rummet nu helt annorlunda för att erbjuda en tv-avdelning och en älska-utsikten-avdelning.

20140418-190810.jpg

Nu tittar barnen på film, v vuxna stirrar ut genom fönstren och tänker tillbaka på grill-middagen....

Kommentera

