OMG – röra sig på riktigt !!!

När gossen var liten cyklade vi. Han på sadeln.
Sen kom lottan och det har inte precis blivit nån cykling för mig sedan dess.

Förra året cyklade jag inte en meter….

Min nyvunna motion pga spinning samt barn som kan promenera till förskolan fick mig att pumpa cykeln i helgen.

Planen har varit: cykla till pendeln denna vecka (3 km) och provcykla till jobbet (17 km) efter Turkiet.

Vad skönt det var att cykla imorse. Och inget parkeringsstrul.

Och imorgon är pendeltågen inställda pga mälarbanan så kanske provar jag jobbcykling imorgon….

Kommentera

