Fir eller nåt

Har genomlevt Gladiatorerna… Allvarligt HUR kan man ha kommentatorer som tar sig själva på så otroligt stort allvar???? Det är ju UTAN ironi. OMG!!!!!!

Hur som – barnen somnade ganska snabbt och jag… Jag har hällt upp en mini-flaska bubbel (200 ml) och tagit en hårdbrödmacka med kallrökt lax. Det är ett lågintesivt lördags-fir, gott som attans!!!

På tv Oceans Eleven. Kanske orkar jag se den (för typ sjunde gången) – eller så hittar jag nåt annat. Men först ska jag göra en lax-macka till.

Kommentera

