Hemma!

Fick order om att ringa när jag parkerat – och ut kom morfar med barnen… Å de är så fina! Och glada.

På sakningsfronten:

  • en gång saknade Gullgossen mig men det gick bra
  • en gång ropade Pippilotta efter mig – för att hon suttit och bråkat under bordet och de drog ut henne mot hennes vilja.och då passade det ju bra att ta fram ett utpressningskort
  • jag har faktiskt inte saknat dem alls – de har det bra hos mormor och morfar och jag njöt av att inte behöva tänka på dem

Men nu är det så skönt att vara hemma!

Kommentera

