Tappad sug

En bra morgon avslutas med sammanbrott när tvn som vanligt stängs av
prick efter Almanackan i Bolli.

Ett barn buret till bilen utan skor och jacka. Ett barn på gott humör.

Själv var jag träningssugen och provade min cykel vid lite över sex men den är trasig och låter och jag kan inte koncentrera mig på cykling då…. Så jag har åkt till jobbet med träningskläder på.

Men stort haveri vid lämningen slutade i två ledsna barn som står och storgråter på förskolan.

Energin till träning är borta. Helt. Så nu byter jag om och.
hoppas hitta den igen under dagen….

Hoppas de har det lite roligare nu, för det är ju egentligen dem det är synd om….

Kommentera

