Bävar lite

Han vaknade halv sju. JIPPI .

Jag är redan irriterad på detta innan nåt bråk har börjat. Innan han frågat om att få spelam inleder jag därför någon onödigt sur monolog om att han inte får spela Minecraft och att han inte klarar sig utan det och möts av argumentation och gråt. Jag fortsätter med att surt påpeka att Minecraft är som ett gift för honom. Vilket skärrar honom – vadå gift?

Jag kapitulerar och inser att jag skapat dålig stämning i onödan och låter honom spela.

Blääääääää!

Kommentera

