Prisgaranti (pga skryt)

Jag har ju skrutit på bloggen och fb om mina spinningpass hemma.
Jag skaffade cykeln i söndags och igår fick jag frågan om vilken jag köpt.

Surfade upp och skickade länken och såg samtidigt till min fasa att den jag köpt nu kostade 999 kr mindre!!!!! 6 dagar senare!!!!

20140223-131443.jpg
Dags att läsa på! Och jo men visst. De hade 30 dagars prisgaranti.

Så pga mitt skryt råkade jag spara in en tusenlapp 🙂
Kanske kunde jag råka köpa en lila skaljacka när jag ändå var där. Kanske… Men den var ju nästan gratis….

20140223-132444.jpg

Kommentera

