tröttheten

Jag känner mig piggare. Av flera anledningar – utan inbördes ordning:

  • dagsljuset börjar komma tillbaka
  • är inte orolig för att jag har cancer eller andra sjukdomar
  • sego-dego föder sego-dego (märkte igår att jag var helt OK men när vi hälsade på mormor och morfar la jag mig i soffan och läste tidningen och märkte hur jag segade på mig… sean kom Pippilotta på att vi skulle göra ”träningen” med mormor – 7 minute workout – och när vi gjort den blev jag pigg)
  • fokus på MIG – bokar teaterbiljetter, spontanfika, kompisluncher och surfar på helgresor…
  • medvetenhet om att jag måste hantera tröttheten själv

Är fortfarande trött men jag fokuserar inte på det som något superfarligt längre och det känns bättre då.

Kommentera

