Sverige – vi har ett resultat!

Bra:

Alla värden är bra! Skönt. Kvar att kolla kan vara D-vitamin.

Dåligt:
Eller mer jobbigt kanske?

Ingen enkel Quick-fix precis. En tablett om dagen kunde ju vara en skön lösning.

Plan:

Hrm. Ja pratade med mina föräldrar efter läkarbesöket. Dags att börja fokusera på saker som är roliga för mig och bättre sömn/vila.

Tex – att barnen sover hos mina föräldrar ibland utan anledning. Och att jag då tar en semesterdag dagen efter de sovit där och softar. Att jag hittar på mer roliga saker – bio, middag på stan, annat.

Hitta saker för MIG för att öka min energi!

2 thoughts on “Sverige – vi har ett resultat!

    • Ja! Men om man tänker efter så har jag ju på nästan 6 år knappt inte haft en timme ”ledigt” för att GÖRA INGENTING. Eller jo nån dag har jag varit semiledig när barnen varit på förskolan. Men ändå.

      Kanske dags att be om hjälp med saker som har med MIG att göra – inte bara PRAKTISKA viktiga saker….

      Tydligen (som jag veeeeet) ska man prioritera sig själv OCKSÅ…..

Kommentera

