Ok jag vet varför vi inte har fest längre

Om man tex bor i förorten och inte längre kan gå hem till de man brukade ha fest med så kan man råka ut för att pendeltåget inte kör på hela helgen. Och att man är tvungen att ta en massa olika bussar för att komma fram till festen. Till exempel.

Känner mig iallafall glad (pga 1 glas bubbel och fest på gång), snygg för min status (drygt 46-årig ensamstående mamma i förorten med 3- och 5-åring) och lite vilsen på bussen fylld av tonåringar.

Anpassar mig snabbt och publicerar selfie.

20140125-173851.jpg

känner att detta direkt kvalar in i vad ett lite lite äldre barn än mina skulle förbjuda under parollen PINSAMT MAMMA!

Kommentera

