supernöjd

(så nöjd att jag måste skryta lite)

Insåg igår att jag skulle ha svårt att hinna allt jag ville innan kl 13 idag – träna innan jobbet, skriva klart ett dokument som ska användas kl 13 och gå på möte 9-12…

Istället för att förhandla* bort träningen så förhandlade jag fram följande:

  • skriv största delen av dokumentet på morgonen (konsekvens: ingen snooze, ingen dusch – den kommer ju vid träningen, lite senare avfärd till förskolan)
  • träna lite kortare program (hoppa av efter 4 km istället för 5 km på crosstrainern)
  • färdigställa dokumentet på lunchen

Känns mycket bra nu 🙂

* förhandlingen skedde mellan den latare sidan av mig och den sidan som faktiskt känner att hon VILL träna

Kommentera

