Leken

Barnen är mitt uppe i en lek. Hon är kungen, han är kung-barnet (tydligen inte uppenbart att kungabarn och prins/prinsessa har ett nära samband).

Kort paus för kunga-middag i form av taco.

20131230-174536.jpg

Det är då fint att de leker tillsammans en timme nu, för det var en ganska jobbig tid mitt på dagen idag. Rymningar, trots-bus och tjafs. Ibland känns det som jag bara vill lämna ett barn på Ica och åka hem. Men nu känns det bra att ha dem båda. Att jag inte lämnade ett. Utan att de kan grejsa tillsammans.

Själv petar jag i tacon, sippar lite jullovsvin och njuter. Imorgon är det full fart igen.

Kommentera

