jag blir så ivirg

crosstrainerJag har fått ett genialt träningstips!

Jag försöker ju gå in på gymmet nån morgon i veckan och köra crosstrainer-programmet som är 28 minuter.

Sedan duscha och rusa upp på jobbet till kl 9. Just nu är jag i en hektisk period där jag inte hinner det där – möten från 9 till 15.28 inklusive lunch, och den där halvtimmen innan 9 behövs då för att jag ska kunna släcka några småbränder…

Nu kommer det geniala. Om jag GÅR i drygt 20 min från pendeltåget (tar lite längre tid än att åka tunnelbana så jag brukar dissa det) med sådana där fjädrande gåstavar – så får jag samma träning AUTOMATISKT! VA!?!

Jag måste ju bara prova detta men stavrana är ganska dyra. HIttade dem till ett bättre pris på cdon – och när jag beställt dem fick jag en kod för att få 200 kr rabatt nästa gång jag handlar sportutrustning där. SÅ jag har beställt ett par med 200 kr rabatt och ska skicka tillbaka de andra. Alltså får jag dem nu för 599 (+39 i returavgift för de jag inte ska ha) istället för 999 som de kostar på tex stadium. GENI!!!! och snart kan jag prova!!! sååå spännande! När KOMMER DE????

One thought on “jag blir så ivirg

Kommentera

